Հայոց Լեզու 17.4

Լրացնել  բաց թողնված տառերը՝ ն կամ մ:
Մանվելն ու Սամվել մանկության ընկերներ են: Իրարից միշտ Մանվելն ու Սամվելը մանկության ընկերներ են: Իրարից միշտ անբաժան են եղել: Դեռ  փոքր էին, երբ վերցնում էին զամբյուղները դամբուլ բերելու խաղում գետեզրի շամբուտում, մայրիկների համար սարի սմբոզ ու սուսամբար բերում: Ապրում էին գղուղական անպաճույճ կենցաղով ու երջանիկ էին:  Պատանեկության անբասիր անուրջներն անավարտ մնացին, սկսվեց պատերազմը: Ամբարիշտ ֆաշիստները հարձակվեցին, ռմբակոծեցին, հրդեհեցին: Ամբարտավան հրոսակներին հակահարված տալու և հայրենիքի պատիվն անեղծ պահելու համար տղաները մեկնեցին Ռազմաճակատ: Հոծ ամբոխ էր հավաքվել կայարանում: Հրաժեշտի ամպագոռգոռ խոսքեր չասվեցին: Ժողովուրդն անբարբառ տխուր- տրտում, ճամփա գցեց իր բազում զավակներին: Մամվելն ու Սամվելը ծառայում էին նույն վաշտում: Մեկը բանբեր էր մյուսը` կապավոր: Անվերապահորեն վստահ էին, որ անպայման կհաղթեն: Այդպես էլ եղավ: Երկուսն էլ պարգևներով տուն վերադարձան: Այժմ էլ ապրում են իրենց գյուղում:  ունեն բարի համբավ, սիրված են բոլորից:  Գյուղը  սակավաջուր էր: Ընկերներն ամբարձիչներ բերեցին, ամբարտակ կառուցեցին: Գյուղը ամբավ բերք ստացավ, ամբարները լցվեցին: Մեծ բարեկամությունից բոլորն են օգտվում:

Լրացնել բաց  թողնված տառերը` զ կամ ս:

Ալեհույզ էր հելլանդայի մեծագույն քանդակագործ Ֆիդիասը:  Գրակալի առաջ մտասույզ  նստած` քննախույս հայացքը հառել էր դիմացը փռված գծագրերին:  Պիտի կերտեր Զևսի արձանը: Նրա հոգին բզկտում էր այն միտքը, թե կկարողանա կյանք ու հոգի  տալ անշունչ մարմարին:Պարսկա գիշեր էր: Պարսկական երկնակամարում փայլփլում էին աստղերը:  Հասկերտի հրավերով Վասակը` Հայաստանի մարզպանը, ժամանել էր Տիզբոն և այժմ բաց նստած` նայում էր մսկիթների երկնասույզ մինարենիներին: Անհույս էր, թե գործերը հարթ  կգնան:Պարտիզպանը Թիֆլիզից բերված թաղարները տեղադրում էր հողի մեջ: Շուտով այդ մասում կաճեն  գույնզգույն ծաղիկներ և հետզհետե կտարածվեն շուրջ բոլորը:Ավտոբուսի պատուհանից հիպնոզված նայում էի շրջակայքի գեղեցկություներին: Որպիսի աննման տեսարան: Որպեսզի պատկերացնես, աչքովդ պիտի տեսնես

Որտեղ անհրաժեշտ է ը գրիր:

Դասնկերներով անակնկալ  մի որոշում կայացրինք, արշավ կազմակերպել դեպի Մայմեխի կատարը և ամրացնել հայոց եռագույնը: Ակ-նթարթորեն ընդունված որոշումը բոլորիս ոգևորեց: 
Վեր-նթաց ճանապարհն անցնում էր որոտ-նդոստ գետակին զուգ-նթաց, ծառերը մթ-նկա անտառում թվում էին գիրկ-նդխառն կարպարանքներ և ան-մբռնելի երկյուղով լցնում մեր սրտերը: 
 Վերելքը դժվարին էր, բայց  ինքն-ստիքյան հասկանալի է, որոշեցինք հաղթահարել, խոչ-նդոտները և չ-նկրկել: 
Լուս-նկան նոր էր անհետացել երկնակամարից, երբ  հասանք հովվական  վրանների, որտեղ մեզ  հյուր-նկալեցին ջերմորեն:  
Նախ-նտրեցինք չհանգստանալ և ոտքի վրա մի-մի  բաժակ  կամ ըմպելով` առաջ ընթացանք: 
Կոր-նթարդ բլրակները թվում էին  անվերջանալի;
 Որքան  բարձրանում էինք, սր-նթաց գետակի ջրերն ավելի զուլալվում էին,  և մենք  մերթ-նդմերթ տեսնում էինք արևի տակ ցոլացող  կարմրախայտ ձկներին, որոնք,  ասում են ձկնկիթ են դնում բարձրանմատչելի  ակունքներում;  
Հետ-զհետե օրը ցրտեց, և  դաշտային բուսականության փոխարեն մեր առջև  փռվեցին Ալպյան գույն-գույն ծաղիկներ: 
Վերջապես սարի կատարին ենք: Ակ-նդետ նայում ենք հրաշալի  բնապատկերներին և սքանչանում:-

Ընդգծիր բարդածանցավոր բառերը:
ձեռնտու, վարկառուաչառուզրպարտիչ, գործարանատեր, վիրակապարան, աչքաբաց, ավտոկայան, անհուսություն, տարրալուծում, լեզվաբանություն,հայազգիթռչնաբուծարան, ուրվապատկեր, բնակատեղի, հեռուստացույց։



Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started