Հոկտեմբերի 9-14-ը, առաջադրանք, 8-րդ դասարան

Առաջադրանք 1

Առաջադրանք 1.

Հասարակության վերակառուցման հողափոխական ուղին/պատմել 20-25/ 

Սահմանել հեղափոխություն հասկացությունը

Հասարակական-քաղաքական կարգերի արմատական հեղաշրջում, որը լուծում է արտադրողական ուժերի և արտադրահարաբերությունների միջև ծագած ու հասունացած հակասությունները և հանգեցնում պետական իշխանության գրավմանը առաջավոր դասակարգի կողմից:

Անգլիական բուրժուական հեղափոխություն, գրավոր ներկայացրու Օլիվեր Կրոմվելին, անգլիական հեղափոխությունում նրա դերը։

XIII դարից գործում էր մի խորհրդատու,որը կայանում էր նրանում ,որ կարևորագույն հարցերի դեպքում արքան պարտավոր էր հաշվի առնել խորհրդարանի կարծիքը։
Սակայն XVII դարի սկզբից այս կարգը խախտվեց և խորացան արքայի և խորհրդարանի միջև հակասությունները։

Չարլզ 1-ի օրոք այդ պայքարը ավելի սրվեց, քանի որ նա սահմանում էր կամայական հարկեր, խոչընդոտում էր ձեռներեցությանը, հետապնդում ազատաղոհներին։ Եվ ի վերջո արքան որոշեց ցրեց խորհրդարանը, բայց պարզվեց, որ արքան անկարող է կառավարել առանց խորհրդարան, քանի որ անհրաժեշտ էր ապահովել հարկերի ու տուրքերի անխափան գանձումը, գտնել դրամական միջոցների նոր աղբյուներ։ Մինչդեռ հարկատուները հրաժարվում էին մուծումներ կատարելուց և գանձարանը դատարկվում էի։ Ուստի 1640թ․Չարլզ 1-ը հրավիրեց խորհրդարան, որը գործեց մինչև 1653թ․ և հայտնի է Երկարատև խորհրդարան անունով։

Ունենալով ժողովրդի աջակցությունը խորհրդարանն իրականացրեց բարենորոգումներ՝ օրինակարգեց իր գործունեություննը, արգելեց կամայական հարկերը, խրախուսեց ձեռներեցությունը, պատասխանատվության ենթարկեց մի շարք բարձրաստիճան պաշտոնյաների։ Այս իրադարձություններով սկսվեց Անգլիական հեղափոխությունը։
Չարլզ 1-ը մերժեց խորհրդարանի նախաձեռնությունը, հեռացավ Լոնդոնից և պատերազմ հայտարարեց։ Այդ ժամանակ խորհրդարան էլ ստեղծեց իր բանակը՝ Օ․ Կրոմվելի գլխավորությամբ։ 1642-1649թթ․ ծավալվեց քաղաքացիակն պատերազմ, որտեղ հաղթեցին հեղափոխականները։ Այսպիսով Անգլիան հռչակվեց հանրապետություն։

Սակայն շուտով ի հայտ եկավ մի նոր շարժում, որի մասնակիցնհերը պահանջում էին օրենքի առաջ բոլորի հավասարություն, ընդհանուր ընտրական իրավունք։ Մյուս կողմից՝ պայքարը շարունակում էին միապետականները։ Հասարակության նոր պոռտկումը կանխելու համար Կրոմվելը դիմեց վճռական քայլերի։ Զենքով ճնշեց ծայրահեղականներին, ցրեց խորհրդարանը և հաստատեց իր անձինքնիշխանությունը։ Նա իրեն հռչակեց պետության և ազգի հովանավոր։

3․Ամերիկայի Միացյալ Նահանգների կազմավորումը, Ջ.Վաշինգտոնի դերը ԱՄՆ-ի կազմավորման գործում

Ջ․ Վաշինգտոնի դերը կայանում էր սրանում՝ նա ապահովեց անգլիական 13 գաղութի ազատագրական պատերազմի հաղթանակը:1787թ ընտրվել է ԱՄՆ-ի սահմանադրությունը մշակող Սահմանադրական կոնվենտի (ժողով) նախագահ:Զբաղվել է իշխանության կենտրոնական մարմինների ու կառավարման համակարգի ձևավորմամբ, ստեղծել նախագահական սահմանակարգի նախադեպերը, խրախուսել տնտեսության զարգացումը։1794 թվականին ճնշել է ԱՄՆ-ի պատմության մեջ առաջին ապստամբությունը պետական իշխանության դեմ։

Առաջադրանք 2 

Համաշխարհային պատմություն/էջ 26-31/

  • Ներկայացնել, համեմատել  18-րդ դարի իրադարձությւոնների  ժամանակագրությունը
  • Ներկայացնել նոր հասկացությունների բացատրությունները/էջ 20-31/

Ֆրանսիական  Մեծ հեղափոխությունը /Փոքրիկ ուսումնասիրություն/

Իմ բլոգի հղումը՝ հետազոտական աշխատանք։

Ներածություն

  • Ֆրանսիական հեղափոխության պատճառները
  • Ներկայացրու ֆրանսիական հեղափոխության փուլերը:
  • 1789թ. Գլխավոր շտատներ
  • Բաստիլի գրավում
  • Ավատատիրության վերացումը Մարդու և քաղաքացու իրավունքների հռչակագիր, հռչակագրի արդիականությունը
  • Կանանց դերը հեղափոխության ընթացքում
  • Սահմանադրական միապետություն
  • Քաղաքական ակումբների առաջացումը
  • Արքայի փախուստը Վարեն
  • Պիլնիցի հռչակագիրը և Թյուիլրիի գրավումը
  • Առաջին հանրապետությունը
  • Ռոբեսպիեռը և տեռորի իշխանությունը Դիրեկտորիա


Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started